emmawedlund

Alla inlägg under september 2017

Av emma wedlund - 15 september 2017 00:31

Hälsar både er och mig själv välkomna till denna rätt så fula och oproffsiga blogg. Jag tror inte att jag ska ändra eller snygga till denna blogg förrens jag känner att bloggande ligger centralt i mitt vardagsliv. Jag känner mig allt för bra för att veta att jag inte ska lägga ner 100tals kronor på en blogg, då jag säkerligen enbart kommer skriva två inlägg innan jag tröttnar eller helt enkelt glömt bort att den existerar. 
DOCK så tror jag att det kan bli förändringar nu, då tidigare bloggar inte haft något speciellt syfte. De har funnits enbart för att jag tyckt om att skriva av mig, MEN NU hörrni.. Nu tänker jag använda denna blogg som en typ lite "känslo-samlat-med-tankar-inför-bröllopet Blogg" Det tror jag kommer bli superbra och superspännande, iallafall för mig. hehe, men det skulle vara superkul ifall ni också skulle tycka det. 

Varför gör jag det då kanske ni tänker?! Det är ju många som gifter sig så det är ju inte så speciellt, men detta är faktiskt lite speciellt då jag enbart är 21 år gammal och redan beslutat mig för att gifta mig, eller snarare sagt, jag och min fästman har beslutat oss att gifta oss. Vi båda är unga och det är ovanligt i dagens sverige, men det känns verkligen så bra. Så jag tänkte att jag skulle med hjälp av denna blogg, skriva om känslor man har, tankar man har och om planeringen inför bröllopet, samt om massa annat skoj. Hoppas ni vill följa med på den resan och om ni har själva frågor angående allt så är det superkul ifall ni frågar/kommenterar det. 

Haha, nu ska jag bara få folk hit till denna blogg för tror det enbart är jag som varit inne här hittills.

     

SES!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan och välkomna! Emma heter jag och är 21 år gammal. Här snackas bröllop och annat trevligt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards