emmawedlund

Direktlänk till inlägg 1 december 2017

Vad har vi fixat nu??

Av emma wedlund - 1 december 2017 14:01

Idag är det den första december. Vi har kommit in i den sista månaden för 2017 och det innebär att vi snart kommer in i 2018. SÅ roligt verkligen. Jag längtar!!!

Från den dagen då det var 365 dagar kvar till bröllopet har jag börjat säga saker som "Nästa gång detta datum kommer är jag gift". Nu är det jul och jag sa till Jakob igår att "Nästa jul är vi gifta". Det är roligt att tänka så.

Vi har kommit fram till lite mer grejer sen sist jag skrev. Vi har exempelvis: 

- Bokat bröllopsresa

- Hårfrisören 

- Sminkfixet

- Köpt inbjudningskorten 

- Jag har pratat med floristen

- Boka tid för möte med restaurangen och festlokalen vi ska vara hos. 

- Gjort lite bröllopsdekorationer. 

- Bokat vigselförrättare

Ja men massa smått och gott som stora och viktiga saker.

Egentligen är det inte mycket stora grejer kvar nu, men smådetaljerna som är kvar tar mer tid än vad man tror, så jag är glad att vi ligger lite före i vårt tidschema och har fixat så mycket som vi redan har gjort. Det gör att man kan ta den tid det tar med småfixet. 


Sen en annan sak också. Tack alla ni som varit inne och kollat. Det gör mig glad!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma wedlund - 18 juni 2018 22:55

Redan som barn har jag drömt om att gifta mig ungt. Jag har alltid tänkt att ett äktenskap är första kapitlet av många kapitel tillsammans genom livet. För mig ser jag ett giftermål som grunden eller början på något som sedan kan växa och blomma ut t...

Av emma wedlund - 4 februari 2018 21:56

Jag har tänkt flera gånger att skriva, men som vanligt blir det inte av. Därför kommer det istället nu ett mycket långt inlägg om saker som hänt sen sist. Jag kan börja med att skriva att det är 2018. YESSSSS!! Äntligen har vi kommit in i året då j...

Av emma wedlund - 30 oktober 2017 21:27

17 Juli 2017 med andra ord 17-07-17 är ett datum jag kommer att minnas för resten av mitt liv. Inte nog med att jag fyllde 21 år den dagen utan jag fick även världens finaste födelsedagspresent. En present som kommer bära med mig hela livet.  Det v...

Av emma wedlund - 24 oktober 2017 18:50

Såå många lyckorus som jag haft den senaste tiden har jag inte haft på lääängee! I lördags fick jag godkänt på min första TENTA!! Tack gode gud alltså!! Det känns så bra att veta att man faktiskt gör något bra i skolan och att den eländiga tiden man ...

Av emma wedlund - 20 oktober 2017 23:50

Jag och Jakob är gamla vänner sedan många år tillbaks, då vi båda var aktiva i en kyrklig tonårsaktivitet som kallades "Alive" och som alla frikyrkomänniskor vet så blir man nära vänner med alla i samma församling, oavsett om man vill eller inte. Det...

Presentation


Hejsan och välkomna! Emma heter jag och är 21 år gammal. Här snackas bröllop och annat trevligt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards