emmawedlund

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2017

LYCKORUS DELUX

Av emma wedlund - 24 oktober 2017 18:50

Såå många lyckorus som jag haft den senaste tiden har jag inte haft på lääängee! I lördags fick jag godkänt på min första TENTA!! Tack gode gud alltså!! Det känns så bra att veta att man faktiskt gör något bra i skolan och att den eländiga tiden man lägger ner på kurslitteraturen och på plugg ger resultat. Då känner man sig både stolt och såå lycklig. 

Det är något speciellt med den första tentan på högskolan. Man vet inte alls om man förstått eller gjort rätt, man har ju aldrig gjort en tenta innan, så blev sjukt glad över att bli godkänd. 

Sedan i går var jag först hos frisören, från 10 till halv 2. SJUKT lång tid alltså! Jag avfärgade håret och skulle fixa ombre med brunt och blont. Jag vill inte vara rödhårig till bröllopet. Det är fint men jag vill byta hårfärg helt till det och har så länge velat vara blond med brun botten. Jag ska dit en till gång för det blev inte helt klart när jag var där igår, men jag blev mycket nöjd med första försöket. Det är så svårt att ta bort rött hår alltså. Jag som varit rödhårig i 7 år också.. Det sitter verkligen i rötterna då.  

Efter frisören så drog jag direkt till tåget upp till stockholm med kusinen (ena tärnan). I stockholm mötte vi upp två till tärnor för de skulle följa med mig till en bröllopsbutik och vara med mig när jag testade brudklänningar. Det var så roligt verkligen!!! En mycket speciell känsla. Men det häftigaste var nog ändå när jag hittade DEN klänningen. Jag hittade den rätt snabbt också. Det blev en klänning som jag vid första anblick inte gillade så mycket, men när jag hade den på mig så kändes det så sjukt bra och fick då andra ögon för den!!

SÅ MÅNGA LYCKORUS! Lyckorus delux

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av emma wedlund - 18 juni 2018 22:55

Redan som barn har jag drömt om att gifta mig ungt. Jag har alltid tänkt att ett äktenskap är första kapitlet av många kapitel tillsammans genom livet. För mig ser jag ett giftermål som grunden eller början på något som sedan kan växa och blomma ut t...

Av emma wedlund - 4 februari 2018 21:56

Jag har tänkt flera gånger att skriva, men som vanligt blir det inte av. Därför kommer det istället nu ett mycket långt inlägg om saker som hänt sen sist. Jag kan börja med att skriva att det är 2018. YESSSSS!! Äntligen har vi kommit in i året då j...

Av emma wedlund - 1 december 2017 14:01

Idag är det den första december. Vi har kommit in i den sista månaden för 2017 och det innebär att vi snart kommer in i 2018. SÅ roligt verkligen. Jag längtar!!! Från den dagen då det var 365 dagar kvar till bröllopet har jag börjat säga saker som ...

Av emma wedlund - 30 oktober 2017 21:27

17 Juli 2017 med andra ord 17-07-17 är ett datum jag kommer att minnas för resten av mitt liv. Inte nog med att jag fyllde 21 år den dagen utan jag fick även världens finaste födelsedagspresent. En present som kommer bära med mig hela livet.  Det v...

Av emma wedlund - 20 oktober 2017 23:50

Jag och Jakob är gamla vänner sedan många år tillbaks, då vi båda var aktiva i en kyrklig tonårsaktivitet som kallades "Alive" och som alla frikyrkomänniskor vet så blir man nära vänner med alla i samma församling, oavsett om man vill eller inte. Det...

Presentation


Hejsan och välkomna! Emma heter jag och är 21 år gammal. Här snackas bröllop och annat trevligt.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards